2015. november 21. 20:17 - Szalai Szimi

Egy unalmas szombat / A boring Saturday

A mai nap ígéretesnek indult, tervekkel a fejemben keltem fel egy borzalmas éjszakai után. Nem nehéz felkelni reggel ha az ember nem is igazán alszik...

Azon kívül, hogy házit csináltam és halálra untam magam, ahelyett, hogy megcsináltam volna mindazt, amit terveztem, csak szimplán az ágyat nyomtam egész nap, semmit téve. Vártam, hogy elkapjon egy motivációs hullám, de csak kínszenvedés volt az egész nap. Még az is csoda, hogy most ide írok, hiszen borzasztóan lusta vagyok. Egyszerűen ma nem éreztem az egészet. Azt hiszem a tipikus melankólia kapott el csak úgy a semmiből, mint általában

Today started to be promising, I woke with plans in my head after a terrible night. It is not hard to get up in the morning if one doesn't sleep much at night...

Besides doing my homework I only was bored to death, instead  of doing what I have planned, I was simply laying in my bed all day long, doing nothing. I was waiting for inspirational wave to catch me but only torture was this whole day. It is a miracle, that I am writing here now since I am terribly lazy. I simply didn't feel this day. I think this one of my  typical moments when melancholy gets me all of a sudden like usually

 

Here, have a picture of Adam because I can relate to him on a spiritual level:

img_2939.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fateandcircumstances.blog.hu/api/trackback/id/tr828097198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása